پارس جنوبی موزیک

ساخت وبلاگ
چکیده : ... با عنوان : راه های جلوگیری از زانو درد بخوانید :

زانو درد، درد مفصل است و در هر سن و هر دو جنس شايع است.علت اصلي دردزانو، آسيب ديدگي، تصادف يا آرتريت روماتوئيد است. علت ديگر زانو درد کمبود کلسيم در استخوان ها و فشار زياد روي زانو است. علايم زانو درد ورم، درد و عدم انعطاف پذيري آن است. در صورت تداوم دردزانو بايد به پزشک مراجعه کنيد.

 

براي رفع زانو درد بر اثر آسيب ديدگي يا استرس مي توان از مسکن، ژل و کرم استفاده کرد اما در اين مطلب به راهکارهای درمانی ساده و آسان دردزانو مي پردازيم.

 

درمان زانو درد با يوگا: يوگا درمان بسياري از مشکلات جسمي است. با اين ورزش هر نوع دردي را مي توان درمان کرد و مغز و قلب را سالم نگه داشت. يوگا همچنين در رفع درد پا نيز موثر است. بسياري از حالت هاي يوگا عضله زانو را تقويت مي کند و انعطاف پذيري آن را افزايش مي دهد. يوگا براي رفع درد مکرر زانو بسيار مفيد است.

 

درمان زانو درد با مصرف کلسيم: در بسياري از موارد درد مفصل به علت کمبود کلسيم است. با کاهش پيدا کردن ميزان کلسيم، استخوان ضعيف مي شود. بنابراين لازم است برنامه غذايي غني از کلسيم و ديگر مواد مغذي لازم اتخاذ کنيد. فرآورده هاي لبني، ماهي و... بايد به طور منظم مصرف شود.

 

درمان زانو درد با ماساژ روغن: ماساژ با روغن داغ، درمان خانگي زانو درد است. از روغن نارگيل، روغن زيتون يا هر نوع روغن ديگر مي توانيد برای زانو درد استفاده کنيد. ماساژ بايد ۱۰ تا ۱۵ دقيقه طول بکشد و به حالت چرخشي انجام شود.

 

درمان زانو درد با ورزش: گاهي زانو درد به علت چاقي مفرط يا اضافه وزن است. ورزش هاي منظم از جمله ورزش های کششی مي تواند براي رفع زانو درد مفيد باشد.

 

برای مشاهده سایر روش های پیشگیری و درمان زانو درد به سایت http://zanodard.persianblog.ir مراجعه کنید.

پارس جنوبی موزیک...
ما را در سایت پارس جنوبی موزیک دنبال می کنید

نویسنده : ممود بازدید : 583 تاريخ : دوشنبه 17 آذر 1399 ساعت: 4:23

چکیده : ... با عنوان : همه چیز درباره کلینیک رویان بخوانید :

لیپوساکشن چیست و چگونه است؟

امروزه عمل لیپوساکشن به عنوان یکی از محبوب ترین و همه کاره ترین جراحی های زیبایی به حساب می آید. وجود چربی های مقاوم به رژیم غذایی و ورزش، باعث ایجاد ظاهری ناخوشایند در اندام فرد می گردد. عمل لیپوساکشن در نواحی مختلف بدن مانند شکم، پهلوها، قسمت های داخلی و خارجی ران ها، گونه ها، چانه و غبغب، نواحی پشت ساق پا و زانوها می تواند کانتور بدن را به شکل چشمگیری تغییر داده و زیباتر سازد.

 

بهترین کلینیک کجاست و بهترین پزشک کیست؟

این روزها با تبلیغات زیادی در زمینه های مختلف زیبایی مانند کاشت مو، خدمات دندان پزشکی و لیپوساکشن در کانال ها و شبکه های مختلف رسانه ای مواجه می شویم. با این حال اگر قصد انجام هر کدام از این موارد را دارید، باید تنها به این تبلیغات اکتفا نکرده و به تحقیق کامل با بیشترین جزییات بپردازید.

 

بهتر است بدانید که کلینیک تخصصی رویان، بهترین مجری در زمینه انجام این دو روش لیپوساکشن به حساب می آید. بنابراین با کمی دقت و تحقیق متوجه خواهید شد که اگر بخواهید جراحی زیبایی لیپوساکشن خود را تحت نظر یک پزشک معتبر و ماهر و در یک محیط بسیار مجهز انجام دهید، اولین و بهترین مورد انتخابی برای شما کلینیک تخصصی رویان خواهد بود.

 

منبع

 

پارس جنوبی موزیک...
ما را در سایت پارس جنوبی موزیک دنبال می کنید

نویسنده : ممود بازدید : 485 تاريخ : يکشنبه 16 آذر 1399 ساعت: 9:56

چکیده : ... با عنوان : چرا باید نمای خود را پیچ و رولپلاک کنیم؟ بخوانید :

مطمئنا خودتان یا اطرافیانتان با صحنه هایی مواجه شدید که سنگ نمای ساختمان بشکند و به پایین سقوط کند یا اینکه در فاصله نزدیکی با شما بر زمین بیوفتد یا حتی شخصی به خاطر این مسئله دچار آسیب دیدگی شود.

کاربرد پیچ رولپلاک سنگ نما

پیچ رولپلاک سنگ نما برای جلوگیری از شل شدن، شکستن و افتادن سنگ هایی که برای نمای ساختمان استفاده کردید، کاربرد دارد و جلوی بسیاری از زیان ها و حوادث را می گیرد.

برخی از نمای ساختمان هایی که ریزش می کنند به دلیل عوامل مختلفی مانند انقباض و انبساط سنگ ها، فشار آوردن مصالحی که در پشت سنگ های وجود دارند و استفاده نامناسب و غیر اصولی که از سنگ نمای ساختمان می شود، رخ می دهد. اگر از ابتدا و قبل از رخ دادن اتفاق، پیچ رولپلاک نما را جدی بگیرید، هیچکدام از این عوامل به هیچ وجه نمی تواند حادثه بیافریند و دیگر نمای ساختمان شما دچار ریزش نخواهد شد.

حتی اگر بعد از وقوع حادثه نیز فهمیدید که باید سنگ نمای ساختمان را پیچ رولپلاک کنید، این کار را انجام دهید زیرا جلوی بروز اتفاق و حادثه بعدی را گرفتید؛ به عبارتی دیگر شما تا هر زمانی که از پیچ رول پلاک برای نمای ساختمان خود استفاده نکنید، اوضاع همین است و هر لحظه ممکن است با ریزش سنگ نما به دلایل مختلفی که گفته شد، مواجه شوید و خسارت هایی بسیار بیشتر از هزینه پیچ رولپلاک بپردازید.

پیچ رولپلاک نما چیست؟

پیچ رولپلاک نما همان کاری است که به منظور جلوگیری از ریزش یا شل شدن سنگ نما انجام می شود و می تواند از بروز خطر های بسیار زیاد و جدی جلوگیری کند. این کار با استفاده از سیستم دسترسی طناب ( راپل کاری ) انجام می گیرد و به داربست نیازی ندارد. شما با این کار می توانید امنیت نمای ساختمان خود را تا چندین برابر افزایش دهید.

پیچ رولپلاک نما چگونه انجام می شود؟

بگذارید اول به شما بگوییم رولپلاک چیست؛ رولپلاک نوعی بست پلاستیکی است که روی سنگ نما نصب می شود و با کیفیت ترین پیچ که معمولا پیچ گالوانیزه است را درون این بست ها که رولپلاک نام دارند به عبارتی اسکوپ شوند. پیچ گالوانیزه نسبت به بقیه پیچ های موجود مقاومت بسیار بالاتری دارد و در مقابل سرما و گرما، بسیار مقاوم است و واکنشی از خود نشان نمی دهد. جالب است به شما بگوییم که این پیچ و رولپلاک ها به هیچ عنوان از فاصله های دور یا حتی متوسط قابل مشاهده نیستند و شما اگر در فاصله ۱۰ متری نمای ساختمان قرار بگیرید هم نمی توانید آن ها را مشاهده کنید.

قیمت و هزینه ای که باید برای پیچ رولپلاک نما بپردازیم چقدر می باشد؟

این کار قیمت مشخصی ندارد و بستگی به فرد یا افراد راپل کار ( دسترسی طناب ) دارد که با توجه به بر انداز نمای ساختمان، حجم و سنگینی کار قیمت های متفاوتی می دهند. اما به طور میانگین شما می توانید با پرداخت هزینه ای متری ۵ تا ۱۵ هزار تومن، نمای ساختمان خود را پیچ و رولپلاک کنید تا از خطرات جدی جلوگیری کنید.

اما باز هم میگوییم که هزینه ها و نرخ دستمزد ها متفاوت و صنف مشخصی هم برای تعیین و مشخص کردن قیمت و نرخ کار راپل کاری ندارند و با توجه به حجم کار و جنس نمای ساختمان مبلغ ها بالا و پایین می روند. اما هر چه که باشد، هزینه آن بسیار کمتر از کاری که ارائه می شود می باشد و ارزش کار افراد راپل کار بسیار بیشتر از این نرخ ها است.

انواع مختلف پیچ روپلاک نما

پیچ رولپلاک انواع مختلفی دارند که به برخی از آن ها خواهیم پرداخت.

اگر شما می خواهید هنگام زدن مصالحی مانند سیمان و … به نمای ساختمان خود، بلافاصه کار پیچ و رولپلاک نما را انجام دهید، بدون شک باید از رولپلاک تو کار استفاده کنید، به دلیل اینکه قابلیت نفوذ درون مصالح و ملات ها را دارند. در ایران به دلیل اینکه صاحبان املاک هنگام ساخت نما و همان زمانی که شروع به نما سازی می کنند، به رولپلاک نما هم می پردازند و به همین دلیل بیشترین استفاده در بین انواع رولپلاک ها را، همین رولپلاک تو کار دارد که بسیار هم مناسب است.

اما اگر نمی خواهید هنگام ساختن نما پیچ و رولپلاک را انجام دهید و عجله ای برای این کار ندارید، می توانید از رولپلاک رو کار هم استفاده کنید؛ به دلیل اینکه روی سنگ نما نصب می شود و قابلیت نصب رو قطعه هایی که بر روی سطوح وجود دارند را دارا است.

رولپلاک پروانه ای برای مقاوم سازی نما استفاده می شود اما تاثیر آن برای تثبیت سنگ نما بسیار کم می باشد و در بعضی از موارد به صفر نیز می رسد. این رولپلاک ها به دلیل وجود ملات در زیر سنگ قابلیت باز شدن روی سنگ نما را ندارند و نمی تواند باعث تثبیت آن شود.

اما آخرین نوع رولپلاک که برای شما می خواهیم بگوییم، رولپلاک فیشر نام دارد که بسیار هم برای نصب قطعه روی سطوح کاربرد دارد. اما به دلیل اینکه این نوع رولپلاک نیاز به یک سوراخ کاری نسبت گسترده دارد، برای نصب بر روی هر مکانی مناسب نیست و نمی توان در همه جا از آن استفاده کرد.

شستشوی نما یا همان نماشویی ساختمان

شستشوی نما یا همان نماشویی ساختمان

اما کاری که بعد از انجام پیچ و رولپلاک نمای ساختمان باید انجام بدهید تا نمای ساختمان شما بسیار تمیز و زیبا به نظر برسد، شستشوی نمای ساختمان یا همان نماشویی ساختمان می باشد.

نماشویی هم باعث مستحکم تر شدن نمای ساختمان می شود و هم باعث زیبایی و تمیز شدن نما خواهد شد. لازم به ذکر است که نماشویی ساختمان ( شستشوی نما ) اگر توسط سیستم دسترسی طناب یا به عبارتی دیگر راپل کار انجام شود، هزینه بسیار مناسب و به صرفه ای خواهد داشت. اما اگر بخواهید برای انجام این کار داربست بزنید یا بالابر استفاده کنید هزینه شما چند برابر خواهد شد و به هیچ عنوان به صرفه نیست.

روش انجام کار نماشویی ساختمان چگونه است؟

روش انجام کار شستشوی نما با توجه به جنس نما متفاوت است و حتی در بین راپل کار ها هم روش انجام کار تفاوت های بسیار زیادی دارد و هر شخص به گونه ای که راحت تر است انجام می دهد.

به طور کلی نمی توان روشی واحد برای نماشویی ساختمان در نظر گرفت و تفاوت هایی برای انجام این کار وجود دارد.

پارس جنوبی موزیک...
ما را در سایت پارس جنوبی موزیک دنبال می کنید

نویسنده : ممود بازدید : 532 تاريخ : 7 آذر 1399 ساعت: 19:2

چکیده : ... با عنوان : منهول فاضلابی چیست؟ بخوانید :

منهول فاضلابی چیست؟

منهول فاضلاب همان منهول هایی است که در خطوط انتقال فاضلاب و پکیج های تصفیه فاضلاب نصب شده و برای دسترسی و زهکشی خطوط فاضلاب استفاده می شود. منهول فاضلاب اکنون از مواد پلی اتیلن ساخته شده می شود اما جنس های مختلف دیگری نیز برای ساخت منهول فاضلاب استفاده می شود که در ادامه به آنها پرداخته می شود.

 در حال حاضر هنوز هم از منهول فاضلاب بتنی و آجری نیز استفاده می شود اما این نوع منهول فاضلاب محبوبیت خود را در دنیای امروز و با رشد فناوری های جدید تولید منهول فاضلاب از دست داده اند و پیمانکاران و مجریان طرح های انتقال فاضلاب به استفاده بیشتر از منهول های پلی اتیلن روی آورده اند.

منهول فاضلابی پلی اتیلن

در شبکه انتقال فاضلاب برای اتصال چندین خط لوله فاضلاب و برای ایجاد مسیر‌های مختلف در زیرساخت فاضلابی و در سیستم مخابراتی برای دسترسی به مسیرهای کابل زیرسطحی از منهول پلی اتیلن استفاده می شود. منهول های پلی اتیلن تولید شده در دو نوع سنتی و پیش ساخته، هر کدام مزیت خاص خود را دارند.

برای بکارگیری هر یک از این  منهول ها می توانید از تیم کارشناسی شرکت اوژن مشاوره دریافت کنید. شرکت اوژن طراحی، تولید کننده و تامین کننده انواع منهول، منهول پلی اتیلنی، منهول بتنی پیش ساخته بوده و پیاده سازی و راه اندازی آن را با کیفیت بالا انجام می دهد. تا به امروز پیاده سازی منهول پلی اتیلن در شرکت های گاز و نفتی، پتروشیمی، نیروگاه ها و خطوط انتقال صورت گرفته است.

 

سایت: http://ozhen.co/

تماس : ۹۱۳۰۰۲۰۴ - ۰۲۱

ایمیل: [email protected]

پارس جنوبی موزیک...
ما را در سایت پارس جنوبی موزیک دنبال می کنید

نویسنده : ممود بازدید : 468 تاريخ : 4 آذر 1399 ساعت: 3:26

چکیده : ... با عنوان : راهنمای خرید تجهیزات پزشکی بخوانید :

تجهیزات پزشکی

از آن جایی که تجهیزات پزشکی نقش مهمی در نظام سلامت جامعه دارند امروزه با تنوع وسیعی از دستگاه ها و تجهیزات پزشکی رو به رو هستیم که به دلیل اهمیت و حساسیت موضوع بایستی به دقت به آن توجه نمود. اما متاسفانه به دلیل عدم توجه و دقت کافی در این زمینه امروزه با انبوهی از شرکت های عرضه و پخش تجهیزات و لوازم پزشکی رو به رو هستیم که بدون دارا بودن مجوز های لازم با جان و مال مردم بازی می کنند.

در این میان شرکت های لوازم مصرفی پزشکی معتبر نظیر شرکت سدان مد با دارا بودن سابقه ی بیش از 15 سال فعالیت در زمینه ی فروش تجهیزات پزشکی می کوشد تا تجهیزات پزشکی تهران و حتی تجهیزات پزشکی شهرستان ها را نیز فراهم نماید. این شرکت با داشتن کادری مجرب تلاش می کند تا نیاز های افراد و ارگان ها را از طریق فروشگاه تجهیزات پزشکی آنلاین خود به راحتی مرتفع ساخته و تجهیزات پزشکی با کیفیت و استاندارد را در اختیار مردم قرار دهد.

این شرکت سابقه ی 15 ساله ی فعالیت های خود را با فعالیت در زمینه های مختلفی همچون تجهیز درمانگاه های پتروشیمی و سکو های نفتی و نیز کشتی ها و ناوگان های حمل و نقل پربار نموده است و امروزه نیز همچنان با همان میزان نیرو ی اولیه و کادری مجرب و دلسوز آماده ی خدمت به مردم می باشد.

شرکت سدان مد با سابقه ی فعالیت در تمامی زمینه های پزشکی همچون تجهیزات و دستگاه های پزشکی بیمارستانی،کلینیکی، مراقبت از بیمار در منزل، لوازم مصرفی پزشکی عمومی و تخصصی و نیز تجهیزات امداد و نجات و آمبولانس می تواند بهترین گزینه برای خرید تجهیزات پزشکی با کیفیت و استاندارد باشد.

راهنمای خرید تجهیزات پزشکی

توجه کنید که خرید تجهیزات پزشکی بایستی آگاهانه انجام گیرد تا سلامت افراد را به خطر نیندازد. بنابراین در هنگام انتخاب و خرید لوازم مصرفی پزشکی بایستی نکاتی را در نظر بگیرید که از آن جمله می توان طول عمر کالا، ایمنی محصول، استاندارد بودن، اصل بودن کالا و البته قیمت آن را نام برد.

همچون دیگر وسایل و دستگاه ها، تجهیزات پزشکی نیز طول عمر مشخصی داشته و پس از گذشت مدت زمان خاصی از رده خارج شده و نوع جدیدی از آن ساخته شده و روانه ی بازار می شود. بنابراین توجه به طول عمر کالا و پشتیبانی از تکنولوژی های به روز می تواند خریدی مطمئن را برای شما به همراه داشته باشد. علاوه بر این ایمنی محصول از دیگر فاکتور هایی است که در هنگام خرید تجهیزات پزشکی بایستی به آن توجه ویژه داشته باشید. سیم و کابل دستگاه و یا نوع ورودی و خروجی حتما باید به دقت بررسی شوند تا مشکلات و هزینه های بعدی را بر شما تحمیل ننمایند.

توجه کنید که چنانچه قیمت کالا برای شما مهم است و بودجه ی کافی برای خرید تجهیزات پزشکی گران قیمت ندارید، می توانید از نوع دست دوم آن ها نیز استفاده کرده و به خرید آن ها اهتمام ورزید. اما توجه کنید که برای خرید تجهیزات پزشکی دست دوم بایستی از فروشگاه های معتبر تجهیزات پزشکی دست دوم استفاده کنید. علاوه بر این پیش از خرید کالا، پیشنهاد می کنیم که مدت زمانی را برای تست و بررسی دستگاه و یا کالای دست دوم صرف کرده تا از سالم بودن آن اطمینان حاصل نمایید.

شرکت تجهیزات پزشکی سدان همچنین بخشی از فعالیت های خود را به خرید و فروش تجهیزات و لوازم پزشکی دست دوم اختصاص داده است که شما عزیزان می توانید با خیالی آسوده از تجهیزات دست دوم این شرکت خرید کرده و پیش از خرید نیز از ضمانت اصل بودن کالا اطمینان حاصل نمایید.

همچنین فروشگاه اینترنتی سدان مد که در زمینه ی خرید و فروش انواع تجهیزات پزشکی فعالیت دارد امکان خرید با پرداخت درب محل را نیز برای همشهریان تهرانی خود نیز فراهم نموده است که شما عزیزان می توانید به این طریق با اطمینان خاطر اقدام به ثبت خرید خود نمایید.

خرید تجهیزات پزشکی بایستی با دقت و وسواس مناسب انجام شود تا سلامت خود، عزیزان و یا دیگر افراد به خطر نیفتاده و سلامت جامعه را تامین نماید. علاوه بر این خرید و فروش تجهیزات و لوازم پزشکی نو و دست دوم نیز از دیگر فعالیت های این شرکت است که در راستای خدمت رسانی هر چه تمام تر به هم میهنان عزیزمان می باشد.

هزینه تجهیزات پزشکی

با توجه به اینکه امروزه با افزایش نرخ واردات لوازم مصرفی پزشکی رو به رو هستیم، تهیه، توزیع و تجهیز لوازم پزشکی مورد نیاز بیمارستان ها، کلینیک ها، درمانگاه ها و به طور کلی تمامی مراکز درمانی می تواند یکی از مشاغل حساسی باشد که به طور مستقیم یا غیر مستقیم با جان و مال مردم در ارتباط است.

توجه کنید که پخش تجهیزات پزشکی معمولا در 2 زمینه ی تجهیز مراکز درمانی و تجهیز بیمار در منزل انجام می گیرد تا بتواند نیاز های بیماران را در هر کجا که باشند به بهترین شکل ممکن برطرف نماید.

در این زمینه قاعدتا مراکز پخش عمده تجهیزات پزشکی نظیر شرکت سدان مد با سال ها تجربه در زمینه ی تامین تجهیزات لابراتوری و آزمایشگاهی، تجهیزات دندانپزشکی، تجهیزات الکترو پزشکی، تجهیزات و دستگاه های پزشکی و تکنولوژی پزشکی، لوازم فیزیوتراپی و نیز لوازم مصرفی ارتوپدی می کوشد تا علاوه بر تامین نیاز های مردم، هزینه های کمتری نیز بر بیماران تحمیل شود.

به طور کلی هزینه ی تجهیزات پزشکی معمولا بر عهده ی خود افراد می باشد و بیمه ها کمتر این وسایل را تحت پوشش خود قرار می دهند. بنابراین در هنگام خرید این وسایل بایستی ابتدا بهترین قیمت تجهیزات پزشکی مصرفی خود را جویا شده و پس از بررسی جوانب، اقدام به خرید آن نمایید.

بدیهی است که برند های مختلف قیمت های متفاوتی را حتی در اجناس مشابه خواهند داشت. خوشبختانه سدان مد با دارا بودن برند های مختلف تجهیزات پزشکی نظیر Beurer، MED SKY، sunrise medical، KD،  Lifepakو ... می تواند گزینه مناسبی برای خرید تجهیزات پزشکی باشد تا شما عزیزان بتوانید با مقایسه ی قیمت های متنوع کالا هایی با برند های مختلف، مناسب ترین انتخاب و خرید را برای نیاز های مصرفی خود داشته باشید.

 

 

پارس جنوبی موزیک...
ما را در سایت پارس جنوبی موزیک دنبال می کنید

نویسنده : ممود بازدید : 495 تاريخ : 2 آذر 1399 ساعت: 6:36